Noteikumi
1.1. Šie pirkšanas noteikumi kopā ar dokumentiem, kas norādīti šajos noteikumos, ir paredzēti informācijas sniegšanai par SIA RUNDMAN (“Pārdevējs”), kā arī interneta veikalā pārdodamo preču pirkšanas-pārdošanas noteikumu (“Noteikumi”) izklāstīšanai personām, kas norādītas Noteikumu 5.1.punktā (“Pircējs”), un kuras iegādājas preces (“Preces”) interneta veikalā adresē www.remington.lv.
1.2. Šie Noteikumi tiek piemēroti, slēdzot jebkādus līgumus starp Pārdevēju un Pircēju par Preču pārdošanu (“Līgums”). Pirms jebkādas Preču pasūtīšanas interneta veikalā lūdzam rūpīgi izlasīt šos Noteikumus un pārliecināties, ka tos pareizi sapratāt. Lūdzam pievērst uzmanību, ka pirms pasūtījuma pabeigšanas, Pircējam ir pienākums piekrist šiem Noteikumiem un Privātuma politikai, bet atsakoties to darīt, pasūtījuma pabeigšana un Preces pasūtīšana nav iespējama.
1.3. Pircējs tiek aicināts izdrukāt šos Noteikumus nākotnes vajadzībām.
1.4. Informējam arī par to, ka šie Noteikumi var tikt grozīti Noteikumu 6. daļā noteiktajā kārtībā. Katru reizi, pasūtot Preces, iesakām pārskatīt Noteikumus tam, lai Pircējs būtu pārliecinājies, ka pilnībā saprot, ar kādiem nosacījumiem konkrētajā gadījumā tiks veikts pasūtījums. Pēdējo reizi šie Noteikumi tika atjaunoti 2021. gada 5. martā.
1.5. Šie Noteikumi un jebkādi Līgumi starp Pārdevēju un Pircēju tiek sastādīti un slēgti tikai valsts valodā.
2.1. Šie Noteikumi tiek piemēroti, iegādājoties Preces adresē www.reminton.lv (“interneta veikals”). Pārdevējs ir SIA “RUNDMAN”, juridiskās personas rēģ.nr. LV 40103391744.
2.2. Vairāk informācijas par Pārdevēju sniegts sadaļā “Uzņēmums“
2.3. Pārdevēja kontaktinformācija sniegta sadaļā “Atbalsts“.
3.1. Interneta veikalā sniegtajiem Preču attēliem ir ilustratīvs raksturs. Neskatoties uz to, ka Pārdevējs dara visu iespējamo, lai Preču krāsas tiktu atspoguļotas pēc iespējas precīzāk, Pārdevējs nevar garantēt, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos Preču krāsas. Pircējs saprot, ka Preces var nebūtiski atšķirties no to attēliem.
3.2. Preču iepakojums var atšķirties no tā, kas ir parādīts interneta veikalā sniegtajos attēlos.
3.3. Ja vien nav norādīts citādi, visas Preces, kas ir piedāvātas interneta veikalā, ir pieejamas. Gadījumā, ja pasūtīto Preci pārdot nav iespējams Noteikumu 5.10. un 9.5.punktos norādīto apstākļu dēļ, Pircējs nekavējoties tiek informēts par to e-pasta veidā vai ar citu saziņas līdzekļu (pa telefonu vai ar SMS) palīdzību un šādas Preces pasūtījums tiek atcelts.
3.4. Pārdevējam ir tiesības noteikt minimālo un / vai maksimālo pasūtījuma daudzumu konkrētai precei vienā pasūtījumā.
4.1. Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar Privātuma politiku. Ņemot vērā to, ka Privātuma politikā ir norādīti svarīgi Noteikumu nosacījumi, iesakām Pircējam rūpīgi izlasīt tos un pārliecināties, ka visi Privātuma politikas noteikumi tam ir saprotami un pieņemami.
5.1. Šajā interneta veikalā iegādāties Preces drīkst Pircēji:
a) fiziskās personas, kuras sasniegušas 16 (sešpadsmit) gadu vecumu;
b) juridiskās personas.
5.3. Pasūtāmo Preču summai jābūt ne mazākai par minimālo Preču groza summu, kuras faktiskais lielums ir norādīts sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“.
5.4. Pārdevēja noteiktā Preču pasūtīšanas kārtība nodrošina Pircējam iespēju pārbaudīt un izlabot kļūdas pirms galīgā pasūtījuma iesniegšanas. Ieteicams, lai Pircējs rūpīgi izlasa un pārbauda iesniegto pasūtījumu katrā pasūtījuma iesniegšanas posmā.
5.5. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju uzskatāms par noslēgtu ar brīdi, kad Pircējs, interneta veikalā ir izveidojis Preču grozu, norādījis Pircēja vārdu, uzvārdu (latīņu burtiem) un piegādes adresi, precīzu pasta indeksu, izvēlējies maksāšanas veidu un iepazinies ar šiem Noteikumiem, nospiež taustiņu “Pasūtīt” un apmaksā pasūtījumu vai izvēlas apmaksas veidu, kas norādīts Noteikumu 10.1. punkta b. apakšpunktā. Neapmaksājot Pasūtījumu, līgums tiek uzskatīts par nenoslēgtu. Pārdevējam ir tiesības sazināties ar Pircēju, izmantojot pasūtījumā norādīto tālruņa numuru vai e-pasta adresi, pamatojoties uz noslēgto līgumu vai risinot radušās neskaidrības saistībā ar līguma pildīšanu.
5.6. Kad Pircējs iesniedz pasūtījumu un apmaksā to vai izvēlas Noteikumu 10.1. punkta b. apakšpunktā norādīto maksāšanas viedu – tam tiek nosūtīts e-pasts, kas apstiprina pasūtījuma saņemšanu.
5.7. Sagatavojot pasūtījumu, Pārdevējs nosūta Pircējam e-pastu un/vai SMS, ar kuru informē, ka Preces ir izsūtītas Pircējam (atkarībā no tā, kurš no Preču piegādes veidiem būs izvēlēts).
5.8. Katrs starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais līgums (pasūtījums) tiek reģistrēts un uzglabāts interneta veikala datu bāzē.
5.9. Slēdzot Līgumu, Pircējs piekrīt, ka pirkuma brīdī uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts elektronisks PVN faktūrrēķins ar pirkuma informāciju. Faktūrrēķins tiek sūtīts uz e-pastu darba dienās ne vēlāk kā 6 (sešu) darba dienu laikā no brīža, kad Pircējs saņem Preces vai Pārdevējs nodod Preces kurjeram (ja Preces Pircējam tiek piegādātas, izmantojot kurjera pakalpojumus). PVN faktūrrēķins tiek izrakstīts ar Preču nodošanas kurjeram vai Preču saņemšanas/nodošanas (atkarībā no tā, kurš no Preču piegādes veidiem tika izvēlēts un kurš no Pārdevēja piegādātājiem konkrētajā gadījumā piegādā Preces) dienas datumu.
5.10. Gadījumā, ja Pārdevējam nav iespējas pārdot Preci, piemēram, tāpēc, ka Preces nav noliktavā, jo Prece vairs netiek tirgota, vai kļūdas dēļ, kas ir saistīta ar interneta veikalā norādīto cenu, kā tas ir norādīts šo Noteikumu 9.5. punktā, Pārdevējs par to informē Pircēju e-pastā vai ar citu līdzekļu (pa telefonu vai ar SMS) palīdzību un pasūtījums tiks atcelts. Gadījumā, ja Pircējs jau būs samaksājis par Preci, Pārdevējs atmaksās samaksātās summas 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā.
6.1. Pārdevējs patur tiesības grozīt šos Noteikumus, tajā skaitā, bet ne tikai, saistībā ar:
a) apmaksas noteikumu grozījumiem;
b) piemērojamo tiesību aktu grozījumiem.
6.2. Katru reizi, pasūtot Preces, Līguma starp Pārdevēju un Pircēju slēgšanas nolūkā, būs spēkā tā Noteikumu redakcija, kas būs spēkā uz Līguma slēgšanas dienu.
6.3. Katru reizi grozot Noteikumus, pamatojoties uz šo Noteikumu 6. punktu, Pārdevējs informēs Pircēju un paziņos par to, norādot, ka tika grozīti Noteikumi, un to grozīšanas datums tiks norādīts šo Noteikumu 1.4. punktā.
7.1. Pircējam, kas ir patērētājs (fiziska persona), ir tiesības izmantot atteikuma tiesības, nenorādot iemeslu, un vienpusēji atkāpties no Līguma, atgriežot saņemtās Preces – šo Noteikumu 7.3. punktā norādītajā laika periodā. Šis noteikumus nozīmē, ka minētajā laika periodā pārdomājot vai citu iemeslu dēļ nolemjot atteikties no Preces, Pircējam ir tiesības paziņot Pārdevējam par savu lūgumu atgriezt preces Pārdevējam un saņemt samaksāto naudu. Preces atgriešanas izdevumi ir jāsedz Pircējam.
7.2. Pircējs (patērētājs) nevar izmantot atteikuma tiesības un nevar atgriezt Preces Ministru kabineta 20.05.2014. noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, ja:
a) Prece tiek izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami personalizēta (pielāgota Pircēja personīgajām vajadzībām);
b) Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
c) Pircējs ir atvēris iepakojumu Precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ (iekļūvuši putekli vai ūdens) nevar atdot atpakaļ;
d) Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
e) Pircējs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
f) tiek piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli, izņemot gadījumu, ja tie tiek piegādāti saskaņā ar abonēšanas līgumu.
7.3. Pircēja tiesības 14 dienu laikā vienpusēji atkāpties no Līguma, atgriezt Preces Pārdevējam un saņemt naudu, izmantojot atteikuma tiesības, tiek piemērotas tikai patērētājiem (fiziskām personām) un rodas ar Līguma noslēgšanas dienu, kā tas ir definēts Noteikumu 5. punktā. Kvalitatīvas Preces var tikt atgrieztas arī ilgākā termiņā atsevišķos Pārdevēja norādītajos gadījumos, kad par tiem Pārdevējs sniedz attiecīgu informāciju, pārdodot Preci.
7.4. 14 dienu termiņu atteikuma tiesību izmantošanai skaita šādi:
a) ja tiek iegādāta Prece, noslēdzot Līgumu – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs (kurjers) un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmis Preci;
b) ja Pircējs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairākas Preces, kuras piegādā atsevišķi, – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmusi pēdējo Preci;
c) ja tiek piegādāta Prece, kas sastāv no vairākām partijām vai daļām, – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmusi Preces pēdējo partiju vai daļu;
d) līgumiem par regulāru Preču piegādi – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmusi pirmo preci.
Ja termiņa beigas iekrīt valstī „oficiāli” noteiktā brīvdienā, atteikuma tiesības izmantojamas līdz minētā termiņa beigu datumam sekojošajai darba dienai (ieskaitot to).
7.5. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par lēmumu atteikties no Līguma, nosūtot vai iesniedzot attiecīgu rakstveida paziņojumu brīvā formā, kurā būtu ietverts Pircēja paziņojums par atteikšanos no Līguma. Paziņojums par atteikšanos no Līguma vai atteikuma veidlapa iesniedzama aizpildot anketu sadaļa "Atbalsts". Saņemot Pircēja paziņojumu elektroniski, Pārdevējs nekavējoties nosūta Pircējam apstiprinājumu par paziņojuma saņemšanu uz Pircēja e-pastu.
7.6. Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc tam, kad iesniedzis vai nosūtījis Pārdevējam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu, atgriež vai nodod Preces Pārdevējam klientu apkalpošanas centros (adreses atradīsiet šeit) vai personai, kuru Pārdevējs ir pilnvarojis pieņemt Preces. Termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja Pircējs Preces nodod vai nosūta Pārdevējam pirms 14 (četrpadsmit) dienu termiņa beigām. Pircējs sedz Preces atpakaļatdošanas izmaksas.
7.7. Tiesības atgriezt Preces Pircējs var izmantot tikai tādā gadījumā, ja nav nokavēts termiņš atteikumu tiesību izmantošanai, kas norādīts Noteikumu 7.3. un 7.4. punktā.
7.8. Pircējam ir tiesības pārbaudīt Preci, lai noskaidrotu tās raksturu, īpašības un darbības, bet Preces lietošana tās rakstura, īpašību un darbību noskaidrošanai un pārbaudei veicama tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt veikalā.
7.9. Pircējs ir atbildīgs par Preces vērtības samazināšanos vai tās izmantošanu pretēji labai ticībai (tajā skaitā, bet ne tikai, šo Noteikumu 7.10. punktā norādītajos gadījumos), ja Prece atteikuma tiesību izmantošanas laikā lietota citā nolūkā, nevis Preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai.
7.10. Atgriežamo Preci nedrīkst bojāt un lietot tā, ka tiek pārsniegta Preces lietošana tās rakstura, īpašību un darbību noskaidrošanai un pārbaudei. Pircējs cenšas saglabāt atgriežamajai Precei oriģinālo iepakojumu, autentiskās etiķetes un aizsargmaisiņus. Preces jāatgriež pilnā komplektācijā ar tādiem pašiem piederumiem, ar kādiem tika pārdotas, pievienojot Precei instrukciju un garantijas talonu, ja tie tika piegādāti ar Preci. Kopā jāatgriež arī par Precēm saņemtās dāvanas.
7.11. Atgriežot Preci, ir jānorāda faktūrrēķina numurs un pasūtījuma numurs. Ja ir iespējams, Pircējs pievieno faktūrrēķinu, lai Pārdevējs varētu nodrošināt Pircējam pēc iespējas ātrāk naudas atmaksu par iegādāto Preci.
7.12. Pircējam, kurš atgrieza Preces, tiek atgriezta visa par Preci samaksātā nauda, ieskaitot piegādes izdevumus. Pārdevējs atgriež naudu par Precēm un piegādes izdevumus ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs saņēmis informāciju par Pircēja lēmumu atkāpties no Līguma. Aktuālie piegādes un apkalpošanas pakalpojumu tarifi ir sniegti sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“. Ja tiek atgriezta tikai daļa Preču, piegādes izdevumi tiek atmaksāti tikai tādā gadījumā, ja pārējām tā paša pasūtījuma Precēm, pērkot tās atsevišķi, tiktu piemērots zemāks tarifs, nekā tarifs, kas piemērots pērkot Preces kopā ar Precēm, kas tiek atgrieztas, un tikai tādā apmērā, kas ir vienāds ar norādīto tarifu starpību. Ja Pircējs ir izvēlējies izmantot piegādes veidu, kas nav Pārdevēja piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, Pārdevējam nav pienākuma atmaksāt Pircējam piegādes papildu izdevumus.
7.13. Pārdevējs pārskaita atmaksājamās summas uz Pircēja paziņojumā par atteikšanos no Līguma vai atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu.
7.14. Pārdevējs ir tiesīgs aizturēt naudas summas atmaksu Pircējam līdz brīdim, kad Pārdevējs saņēmis Preci vai Pircējs iesniedzis Pārdevējam apliecinājumu par to, ka Prece ir nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība ir veikta agrāk.
7.15. Pircējam ir tiesības atkāpties no Līguma arī līdz brīdim, kad Pircējs saņem Preces.
7.16. Gadījumā, ja Preces tika piegādātas Pircējam pēc atkāpšanas no Līguma:
a) Pircējam ir pienākums nekavējoties atgriezt Preces Pārdevējam;
b) izņemot gadījumus, kas ir saistīti ar neatbilstošu Preci, kā tas ir paredzēts Noteikumu 15.11. punktā, Pircējs būs atbildīgs par Preču atgriešanas Pārdevējam izdevumu segšanu;
c) Pircējam ir pienākums pienācīgi rūpēties par Preču saglabāšanu līdz to atgriešanai Pārdevējam;
d) Preces cena un piegādes izdevumi Pircējam kompensējami saskaņā ar Noteikumu 7.12. punktu.
7.17. Pircējam visos gadījumos ir tiesības, kas izriet no neatbilstošas Preces pārdošanas, kuras paredz Latvijas Republikas normatīvie akti. Atgriešanas noteikumi, kas norādīti šajā 7. vai citos Noteikumu punktos neietekmē šo tiesību pastāvēšanu.
8. Piegāde
Piegāde uz mājām
8.1.
Pircējam izvēloties, Preces piegādā transporta uzņēmums uz Pircēja
rēķina. Atsevišķos Pārdevēja norādītajos gadījumos Preces tiek
piegādātas uz Pārdevēja rēķina.
8.2.
Pircējs, pasūtījuma brīdī izvēloties Preču piegādes uz mājām
pakalpojumu, apņemas norādīt precīzu Preču piegādes vietu. Precīza
piegādes cena ir atkarīga no pasūtamo Preču svara un cenas. Aktuālie
piegādes izcenojumi ir sniegti sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“.
8.3.
Preču izkraušanas un uznešanas pakalpojumi jāpasūta atsevišķi pirms
apmaksas par Precēm. Preces izkraušanas un uznešanas pakalpojumu apmaksā
Pircējs. Atsevišķi Pārdevēja norādītajos gadījumos Preces izkraušanas
un uznešanas pakalpojumus apmaksā Pārdevējs. Aktuālie izkraušanas un
uznešanas pakalpojumu izcenojumi sniegti sadaļā “Preču piegāde un
saņemšana“.
8.4. Pircēja
pasūtījums tiek izpildīts pirms plānotās piegādes dienas, kas norādīta
Noteikumu 5.7. punktā norādītajā paziņojumā par izsūtīšanu, izņemot
gadījumus, ja iestājas notikumi, ko Pārdevējs nekontrolē (kā definēts šo
Noteikumu 17. punktā).
8.5.
Parasti Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi sadaļā “Preču
piegāde un saņemšana“ norādītajos termiņos. Pircējs vienmēr tiek
informēts par paredzēto Preces piegādes termiņu pa e-pastu.
8.6.
Ja Pircējs, pirms pasūtījuma veikšanas, izvēlas pakapojumu
"Ekspress piegāde", bet prece netiek piegādāta norādītajā laikā,
Pircējam ir tiesības saņemt atpakaļ naudu par apmaksāto "Ekspress
piegādes" pakalpojumu.
8.7.
Pasūtot vairāk nekā vienu Preci, tās var tikt piegādātas dažādos
laikos, jo tiek pārvadātas no dažādām noliktavām. Par to papildu
transporta maksa netiek iekasēta. Ja tiek pasūtītas vairākas Preces ar
dažādiem piegādes termiņiem, kopējais Preču piegādes termiņš tiek
noteikts pēc garākā piegādes termiņa.
8.8.
Īpašumtiesības uz Preci pāriet Pircējam ar to brīdi, kad kurjers
nodod Preces Pircējam. Preču nejaušas bojāejas vai sabojāšanās risks
pāriet Pircējam, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs
(kurjers) un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmis Preces. Ja Preces
pārvadātāju izvēlas pats Pircējs, un Pārdevējs nepiedāvāja šādu piegādes
iespēju, šajā daļā norādītais risks pāriet Pircējam ar brīdi, kad Prece
tiek nodota pārvadātājam.
8.9.
Sūtījuma piegādes brīdī Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis
Pircējs, ir pienākums kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi pārbaudīt
sūtījuma iepakojuma stāvokli. Ja Pircējs konstatē, ka sūtījums ir
bojāts, Pircējam ir pienākums:
- norādīt to kurjeram, kurš piegādājis Preci;
-
sūtījuma piegādes dokumentā atzīmēt, ka iepakojumam ir bojājumi un
kopā ar kurjeru aizpildīt Iepakojuma bojājumu (pārbaudes) akts;
-
pārbaudīt iepakojumu iekšpusē esošās Preces un, ja tās ir bojātas,
bojājumus fiksēt ar fotogrāfijām. Fotogrāfijas būs nepieciešamas Preču
atgriešanas procedūrai par neatbilstošas Preces piegādi;
- ja Preces iepakojums nav bojāts, kurjera klātbūtnē Preci pārbaudīt nav nepieciešams.
Ja Pircējs pieņem sūtījumu un paraksta dokumentus, tiek pieņemts, ka sūtījums ir piegādāts pienācīgā veidā.
8.10.
Konstatējot sūtījuma iepakojuma bojājumu, Pircējam vai trešajai
personai, kuru norādījis Pircējs, ir tiesības sūtījumu nepieņemt. Šādā
gadījumā kurjeru pakalpojumus sniedzošās organizācijas pārstāvis kopā ar
Pircēju vai trešo personu, kuru norādījis Pircējs, aizpilda speciālu
sūtījuma pārbaudes aktu, ko iesniedz kurjeru pakalpojumus sniedzošās
organizācijas pārstāvis, kurā norāda konstatētos bojājumus.
8.11.
Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, pieņemot
sūtījumu un parakstoties kurjeru pakalpojumus sniedzošās organizācijas
pārstāvja iesniegtajā datu uzkrāšanas ierīcē vai uz papīra piegādes
apliecinājuma bez piezīmēm, tiek pieņemts, ka Preces ir piegādātas
nebojātā sūtījuma iepakojumā, papildu pakalpojumi, kas norādīti datu
uzkrāšanas ierīcē vai papīra piegādes apliecinājumā, ir pienācīgi
sniegti, ja nav norādīts pretējais.
8.12.
Piegādājot un nododot Preces Pircēja norādītajā adresē, tiek
pieņemts, ka Preces Pircējam ir nodotas, neņemot vērā to, vai Preces
faktiski pieņem Pircējs, vai jebkura trešā persona, kas pieņēma Preces
norādītajā adresē. Ja plānotajā Preču piegādes dienā Preces netiek
piegādātas, Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc
plānotās Preču piegādes dienas, par to informē Pārdevēju.
8.13.
Ja Preces pieņems ne Pircējs, Pircējam ir pienākums norādīt Preces
pieņemošās personas datus, aizpildot pasūtījuma piegādes informāciju.
8.14.
Pieņemot Preces, jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments, lai
pienācīgi tiktu identificēts Pircējs. Ja Pircējs pats nevar pieņemt
Preces, bet Preces piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pircējam nav
tiesību izteikt Pārdevējam pretenzijas par Preču piegādi neatbilstošai
personai.
8.15. Pircējam ir
pienākums 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču piegādes brīža pārbaudīt
Preču iepakojumus, daudzumu, kvalitāti, sortimentu, piederumus un
komplektāciju. Ja Pircējs norādītajā termiņā neizpilda šo pienākumu un
neiesniedz Pārdevējam pretenziju, tiek pieņemts, ka Preču iepakojums ir
pienācīgā stāvoklī, bet daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi un
komplektācija atbilst Līguma nosacījumiem.
9. Preču cena un piegādes izdevumi
9.2. Preču cenas var mainīties, taču šādām izmaiņām nebūs ietekmes uz jau noslēgtajiem Līgumiem.
9.3. Preču cenas tiek norādītas, ieskaitot PVN (tur, kur tas tiek piemērots) tādā apmērā, kāds tiek piemērots konkrētajā laikā Latvijas Republikā. Gadījumā, ja PVN likme mainītos laika periodā no pasūtījuma dienas līdz piegādes dienai, cena var mainīties, ņemot vērā PVN apmēra izmaiņas, izņemot gadījumus, ja Pircējs par Precēm pilnībā norēķinājās pirms PVN likmes grozījumu spēkā stāšanās. Pārdevējs par šādām cenas izmaiņām rakstiski informē Pircēju un nodrošina iespēju Pircējam iegādāties Preci par cenu, kas ir koriģēta, ņemot vērā grozīto PVN likmi vai atsaukt pasūtījumu. Pasūtījums netiek pildīts tik ilgi, kamēr netiek saņemta Pircēja atbilde. Gadījumā, ja ar Pircēju neizdodas sazināties, izmantojot tā norādītos kontaktus, tiek pieņemts, ka pasūtījums ir atsaukts un Pircējs par to tiek informēts rakstiski.
9.4. Preču cenas neietver pasūtījuma sagatavošanas, piegādes un preču uznešanas izdevumus. Piegādes izdevumu izcenojums, kas ir norādīts interneta veikalā, var mainīties. Aktuālie piegādes izcenojumi ir sniegti sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“.
10.1. Par Precēm Pircējs var norēķināties:
a) ar bankas karti, pirms preces saņemšanas;
b) ar bankas pārskaitījumu uz Pārdevēja kontu, kas norādīts PVN priekšapmaksas faktūrrēķinā;
c) maksājuma (kredīta vai debeta) karti;
10.2. Juridiskām personām ieteicams rīkojuma informācijā norādīt uzņēmuma reģistrācijas numuru ātrākai maksājuma identifikācijai. Šādā veidā pasūtījums sistēmā tiks ātrāk apstiprināts un tiks uzsākta ātrāka tā izpilde.
10.3. Ja Pircējs izvēlas Noteikumu 10.1. c. un e. punktos norādīto norēķināšanās veidu, Pircējam ir pienākums apstiprināt maksājuma rīkojumu Pircēja bankā ne vēlāk kā 24 (divdesmit četru) stundu laikā no taustiņa “Pasūtīt” nospiešanas. Norādītajā termiņā neapstiprinot maksājuma rīkojumu, Pārdevējam ir tiesības uzskatīt, ka Pircējs atteicās no līguma slēgšanas, un anulēt pasūtījumu.
10.4. Pircēja izvēlētās Preces tiek rezervētas Pārdevēja sistēmā un Pārdevējs sāk pildīt pasūtījumu:
a) kad Pārdevējs saņem paziņojumu no Pircēja bankas par veikto maksājumu par izvēlētajām precēm – Noteikumu 10.1. b., c. punkta gadījumā;
b) nekavējoties, pēc pasūtījuma izpildes, kā tas ir paredzēts 5. daļā – Noteikumu 10.1. a. punkta gadījumā.
10.5. Interneta veikals “Tax Free” pakalpojumus nenodrošina.
11. Pircēja pienākumi
11.1.
Pircējs apņemas pirkuma formā sniegt tikai pareizu un pilnīgu
informāciju. Mainoties reģistrācijas formā norādītajai informācijai,
Pircējam ir pienākums nekavējoties to atjaunot.
11.2.
Pircējs apņemas godīgi un pareizi izmantot interneta veikalu,
nekaitēt tā darbam vai stabilai darbībai. Ja Pircējs neievēro šo
saistību, Pārdevējam ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot,
apstādināt (izbeigt) Pircēja iespēju izmantot interneta veikalu un
Pārdevējs neatbild ne par kādiem ar to saistītiem Pircēja zaudējumiem.
11.3. Pircējam ir pienākums samaksāt par pasūtītajām Precēm un pieņemt tās šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.
11.4.
Neskatoties uz pienākumiem, kas paredzēti citos Noteikumu punktos,
Pircējs apņemas pirms Preces lietošanas sākuma (tajā skaitā arī pirms
tās salikšanas kopā, montāžas u. tml.) apskatīt Preci un pārliecināties,
ka saņemtā Prece ir tā, kuru Pircējs pasūtīja.
11.5. Pircējam ir pienākums ievērot citas šajos Noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos paredzētās prasības.
12. Pārdevēja pienākumi
12.1. Pārdevējs apņemas:
a) veltīt visas pūles, nodrošinot apstākļus, lai Pircējs varētu pienācīgi izmantot interneta veikala sniegtos pakalpojumus;
b)
cienīt Pircēja privātumu, Pircēja personas datus apstrādāt tikai
Noteikumos, Privātuma politikas un Latvijas Republikas tiesību aktos
noteiktajā kārtībā.
12.2. Pārdevējs apņemas ievērot visas šajos Noteikumos norādītās prasības.
13. Ražotāja garantija
13.1.
Dažām Pārdevēja pārdodamajām Precēm tiek nodrošināta ražotāja
garantija. Informācija par garantiju un piemērojamiem nosacījumiem ir
norādīti ražotāja garantijā, kas iesniegta ar Precēm.
13.2. Ražotāja garantija papildina Pircēja tiesības, kas ir saistītas ar nekvalitatīvām Precēm.
13.3.
Preces ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tādā gadījumā,
ja nav pārkāpti Preces ekspluatācijas noteikumi. Pirms Preces lietošanas
Pircējam rūpīgi jāizlasa Preces ekspluatācijas instrukcija, ja tāda ir.
14.1. Pārdevējs garantē Preču kvalitāti (likumiskā kvalitātes garantija). Pārdevējs dažādiem Preču veidiem piešķir noteiktā laikā periodā spēkā esošu kvalitātes garantiju, kuras konkrēts termiņš un citi nosacījumi ir norādīti dokumentos, kas tiek iesniegti kopā ar Preci.
14.2. Preču fotogrāfijas ir paredzētas tikai ilustratīviem nolūkiem, oriģinālie produkti var atšķirties no attēlotajiem. Ievietotās preces fotogrāfijas nevar tikt izmantotas kā pretenziju pamats. Prece uzskatāma par atbilstošu, ja tā atbilst interneta veikalā sniegtajam paraugam, modelim vai aprakstam.
14.3. Pārdevēja sniegtā garantija neierobežo Pircēja tiesības, kuras, iegādājoties neatbilstošas kvalitātes preces, nosaka Latvijas Republikas normatīvie akti.
15. Garantija un Pircēja tiesības neatbilstošas preces gadījumā
15.1.
Preču trūkumi tiek novērsti, kā arī neatbilstošas Preces tiek
aizstātas vai atgrieztas, pamatojoties uz šajos Noteikumos nostiprināto
kārtību un ņemot vērā piemērojamo Latvijas Republikas tiesību aktu
prasības.
15.2. Pircējs, kurš
vēlas iesniegt sūdzību par nekvalitatīvām vai nepilnīgas komplektācijas
Precēm, to var izdarīt aizpildot anketu sadaļa "Atbalsts".
15.3. Iesniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda šāda informācija:
a)
Preces faktūrrēķina un pasūtījuma numurs. Ja ir iespējams, Pircējs
pievieno faktūrrēķinu, lai Pārdevējs varētu pēc iespējas ātrāk izskatīt
Pircēja sūdzību;
b) jānorāda Preces defekts, bojājuma pazīmes vai trūkstošā daļa;
c)
jāiesniedz citi pierādījumi, piemēram, Preces fotogrāfija,
nekvalitatīvās vietas fotogrāfija (ja tas ir mehānisks bojājums un to ir
iespējams nofotografēt), Preces iepakojuma fotogrāfija u. c.
15.4. Iesniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda viens no veidiem, kādā Pircējs vēlas, lai pretenzija tiktu atrisināta:
a)
Pārdevējam bez atlīdzības saprātīgā termiņā novēršot Preces
neatbilstību - trūkumus, ja trūkumus iespējams novērst atbilstoši
garantijas noteikumiem;
b)
attiecīgi samazināt pirkuma cenu, ņemot vērā Preces nolietojumu vai
labumu, ko Pircējs guvis, lietojot Preci, un par ko Pārdevējs un Pircējs
ir vienojušies;
c) bez atlīdzības
saprātīgā termiņā aizstāt Preci ar analoģisku atbilstošas kvalitātes
Preci, izņemot gadījumus, ja trūkumi ir nelieli/maznozīmīgi vai tie
radās Pircēja vainas dēļ;
d)
atcelt Līgumu un atmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudas summu,
izņemot gadījumu, ja Preces neatbilstība ir maznozīmīga un nevar būtiski
ietekmēt Pircēja iespējas preci izmantot. Preces neatbilstība uzskatāma
par maznozīmīgu, ja tā būtiski nepazemina Preces pamatfunkciju izpildes
kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli
konstatējamas izmaiņas Preces ārējā izskatā.
15.5.
Izskatot sūdzību, atbilde tiek sniegta 15 (piecpadsmit) dienu laikā
no sūdzības saņemšanas dienas. Ja objektīvu iemeslu dēļ minētajā termiņā
nav iespējams sniegt atbildi uz Pircēja sūdzību, Pārdevējs nekavējoties
rakstveidā informē par to Pircēju, norādot saprātīgu termiņu, kurā
atbilde tiks sniegta, kā arī pamato šāda pagarinājuma nepieciešamību.
15.6.
Par garantijas apkopes jautājumiem Pircējs var interesēties arī pa
tālruni +371 26347622 vai uzdodot jautājumus, rakstot aizpildot anketu
sadaļa "Atbalsts".
15.7. Iespējami
neatbilstošas kvalitātes Preces vispirms tiek nogādātas Pārdevēja
garantijas apkalpošanas servisos (kontaktus var atrast šeit). Tikai
konstatējot, ka Prece ir neatbilstošas kvalitātes Prece, Pircēja lūgums
par neatbilstošas kvalitātes Precēm var tikt izpildīts.
15.8.
Garantijas apkalpošanas ilgums ir no 7 līdz 30 (septiņām līdz
trīsdesmit) kalendārajām dienām. Izņēmuma gadījumos, ja Preces tiek
sūtītas uz garantijas apkalpošanas centriem citā ES valstī, preces
garantijas apkalpošanas process var ilgt no 14 līdz 70 (četrpadsmit līdz
septiņdesmit) kalendārajām dienām, atkarībā no preces rakstura.
Uzsveram, ka visos gadījumos garantijas apkalpošanas procesu cenšamies
īstenot pēc iespējas īsākā laika periodā.
15.9.
Iekārtās, kas tiek nogādātas garantijas apkalpošanai, nedrīkst
atrasties Pircēja personas dati un SIM kartes. Pārdevējs neatbild un
nesedz izdevumus par informāciju, kas atrodas garantijas apkalpošanai
iesniegtajās iekārtās, šādas informācijas atgūšanu un atjaunošanu.
15.10.
Nepaņemtās, garantijas apkalpošanai nodotās Preces tiek uzglabātas 3
(trīs) mēnešus. Šo termiņu sāk skaitīt no pirmā paziņojuma Pircējam,
izmantojot tā norādīto kontaktinformāciju (tālruni, e-pasta adresi u.
tml.), par to, ka Pircējs var saņemt Preci, kas atgriezās no garantijas
apkalpošanas centra. Ja Pircējs nesaņem Preces norādītajā termiņā,
Pārdevējam ir tiesības Preces vairs neuzglabāt, Prece var tikt
utilizēta. Šādā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par nesaņemtajā Precē
palikušo Pircēja informāciju un citiem Pircēja zaudējumiem, kas radās
saistībā ar šādu Preces iznīcināšanu.
15.11.
Ja Pircējs (patērētājs) konstatē neatbilstošas kvalitātes Preci un
vēlas to atgriezt, Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircējam Preces
atgriešanu, atlīdzinot Pircējam (patērētājam) Preces atgriešanas
izdevumus. Ja Pircējs izvēlas Preces atgriešanas veidu, kas atšķiras no
Pārdevēja piedāvātā atgriešanas veida, kā rezultātā rodas
neproporcionāli un lielāki izdevumi, Pārdevējam nav pienākums segt šādus
Preču atgriešanas izdevumus.
15.12.
Līguma noteikumiem neatbilstošas lielgabarīta Preces un par 10
kilogramiem smagākas Preces trūkumu novēršanai, apmaiņai vai Līguma
atcelšanai nogādā Pārdevējs uz sava rēķina, ja Līgums ir slēgts ar
patērētāju (fizisku personu). Ja Pārdevējs atsakās nogādāt preci,
Pircējs (patērētājs) ir tiesīgs nogādāt preci pats vai ar trešās
personas palīdzību, bet uz Pārdevēja rēķina. Tādā gadījumā Pārdevējs
apņemas atlīdzināt Pircējam (patērētājam) Preces atgriešanas izdevumus,
kas Pircējam radušies sakarā ar Preces nogādāšanu Pārdevējam, 3 (trīs)
darbdienu laikā pēc izdevumus apliecinoša dokumenta saņemšanas.
16. Atbildība
16.1.
Pircējs atbild par darbībām, kas veiktas, izmantojot interneta
veikalu, tajā skaitā, bet ne tikai, par pirkuma formā sniegto datu
pareizību. Pircējs uzņemas atbildību par sekām, kas radās reģistrācijas
formā sniegto datu kļūdu vai neprecizitātes dēļ.
16.2.
Aizpildot pirkuma formu interneta veikalā, Pircējs atbild par savu
pieslēgšanās datu uzglabāšanu un (vai) nodošanu trešajām personām. Ja
interneta veikalā sniedzamos pakalpojumus izmanto trešās personas,
pieslēgušās interneta veikalam, izmantojot Pircēja pieslēgšanās datus,
Pārdevējs šādu personu uzskata par Pircēju un Pircējs atbild par visām
šādas trešās personas darbībām, kas veiktas interneta veikalā.
16.3.
Pārdevējs, ciktāl tas nav pretrunā ar piemērojamiem tiesību aktiem,
tiek atbrīvots no jebkādas atbildības tajos gadījumos, kad zaudējumi
rodas tāpēc, ka Pircējs, neņemot vērā Pārdevēja rekomendācijas un savas
saistības, neiepazinās ar šiem Noteikumiem, šo Privātuma politiku un
citiem Noteikumos norādītajiem dokumentiem, lai gan šāda iespēja tam
tika nodrošināta.
16.4. Pircējam
ir pienākums nodrošināt savu pieslēgšanos interneta veikalam datu drošu
uzglabāšanu un tos neatklāt, kā arī nodrošināt, ka dati ir zināmi tikai
pašam un datus izmanto tikai pats Pircējs, kā arī nenodot un arī citos
veidos neradīt iespēju citām personām ar šiem datiem iepazīties vai tos
izmantot. Ja rodas aizdomas, ka pieslēgšanās datus varēja uzzināt cita
persona, nekavējoties jāpaziņo par to Pārdevējam, kā arī nekavējoties
jāinformē Pārdevējs par pieslēgšanās interneta veikalam datu pārkāpumu
vai izpaušanu. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja
atpazīšanas kodu, uzskatāmas par Pircēja veiktām, un Pircējs uzņemas
pilnu atbildību par šādu darbību sekām.
16.5.
Par Līguma, kas noslēgts izmantojot interneta veikalu, pārkāpumu
puses atbild Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
16.6.
Gadījumā, ja Pārdevējs pārkāpj šo Noteikumu nosacījumus, tas ir
atbildīgs par Pircējam radušos kaitējumu vai zaudējumiem, kas radās, kā
šo Noteikumu pārkāpuma paredzamās sekas. Kaitējums vai zaudējumi tiek
uzskatīti par paredzamiem, ja tie ir acīmredzami Pārdevēja pārkāpuma
sekas vai, ja šādu kaitējumu vai zaudējumus Pārdevējs un Pircējs
apzinājās Līguma slēgšanas brīdī.
16.7.
Pārdevējs piegādā Preces tikai mājsaimniecības vajadzībām un
personīgai lietošanai. Pircējs apņemas neizmantot pārdodamās Preces
komerciālos, uzņēmējdarbības vai tālākpārdošanas nolūkos, un Pārdevējs
nebūs atbildīgs par jebkādu Pircēja negūto peļņu, uzņēmējdarbības
zaudējumiem, darbības traucējumiem vai zaudējumiem saistībā ar zaudētām
uzņēmējdarbības iespējām.
16.8.
Pārdevējs neatbild par citu uzņēmumu vietnēs sniegto informāciju, pat
ja Pircēji nokļūst šajās vietnēs, izmantojot Pārdevēja interneta veikalā
esošo norādi.
17. Notikumi ārpus Pārdevēja kontroles
17.1.
Pārdevējs nebūs atbildīgs par Līguma vai jebkādu saistību saskaņā ar
Līgumu nepildīšanu vai izpildes kavēšanu, ja šāda nepildīšana vai
kavēšana radās saistībā ar notikumiem ārpus Pārdevēja kontroles, kā tas
ir definēts šo Noteikumu 17.2. punktā.
17.2. Notikums ārpus Pārdevēja kontroles nozīmē jebkādas darbības vai notikumu, kuru Pārdevējs pamatoti nevar kontrolēt.
17.3.
Gadījumā, ja notiek notikums ārpus Pārdevēja kontroles, kas ietekmē
pienācīgu Pārdevēja saistību izpildi saskaņā ar Līgumu:
a) Pārdevējs nekavējoties informēs Pircēju; un
b)
Pārdevēja saistību, kas izriet no Līguma, izpilde tiks apstādināta un
saistību izpildes termiņš tiks pagarināts par termiņu, kas vienāds ar
notikuma ārpus Pārdevēja kontroles ilgumu. Ja notikumi ārpus Pārdevēja
kontroles ietekmē Preču piegādi Pircējam, Pārdevējs saskaņos jaunu
piegādes datumu pēc Pārdevēja notikumu ārpus Pārdevēja kontroles beigām.
18. Informācijas sūtīšana
18.1. Noteikumos izmantotais jēdziens “rakstiski” ietver arī e-pastus.
18.2.
Pircējs, lai sazinātos ar Pārdevēju rakstiski vai gadījumā, ja
Noteikumos ir paredzēts Pircēja pienākums sazināties ar Pārdevēju
rakstiski, sūta Pārdevējam informāciju aizpildot anketu sadaļā
"Atbalsts" vai parasto vēstuli adresētu SIA “RUNDMAN” uz adresi
Berzaunas 11a, Riga, Latvia, LV1039. Pārdevējs rakstiski informēs
Pircēju par paziņojuma saņemšanu (parasti ar e-pasta vēstuli). Atteikuma
tiesību izmantošanas un atkāpšanās no Līguma nolūkā Pircēja vēršanās
pie Pārdevēja kārtība ir paredzēta šo Noteikumu 7. punktā.
18.3. Pārdevējs visus paziņojumus Pircējam sūta uz Pircēja pirkuma formā norādīto e-pasta adresi.
19. Citi noteikumi
19.1.
Jebkuram Līgumam, kas tiek slēgts starp Pārdevēju un Pircēju, tiek
piemēroti šie Noteikumi kopā ar dokumentiem, kas ir skaidri norādīti
Noteikumos. Jebkādas atkāpes no šiem Noteikumiem ir spēkā tikai tādā
gadījumā, ja tās ir noformētas ar rakstisku dokumentu.
19.2.
Pircējam, ņemot vērā Latvijas Republikas tiesību aktus, ir noteiktas
tiesības, kas ir saistītas ar neatbilstošas kvalitātes Precēm. Nekāds
šo Noteikumu nosacījums nebūtu jāinterpretē kā tāds, kas aprobežo vai
ierobežo šādu tiesību izmantošanu.
19.3.
Pārdevējam ir tiesības nodot savas tiesības un pienākumus saskaņā ar
Līgumu trešajai personai vai personām, taču šādu tiesību un pienākumu
nodošanai nebūs nekādas ietekmes uz Pircēja tiesībām un Pārdevēja
saistībām saskaņā ar šiem Noteikumiem. Šādas nodošanas gadījumā
Pārdevējs informēs Pircēju, sniedzot informāciju par nodošanu interneta
veikalā.
19.4. Pircējam nav
tiesību nodot visas vai daļu tiesību vai saistību, kas izriet no šiem
Noteikumiem, trešajai personai vai personām bez Pārdevēja rakstiskas
piekrišanas.
19.5. Ja kādu no šiem
Noteikumiem tiesa atzīst par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu,
pārējie šo Noteikumu nosacījumi paliek spēkā un piemērojami pilnā
apmērā. Jebkurš šo Noteikumu nosacījums, kas atzīts par nelikumīgu,
nederīgu vai nepiemērojamu tikai daļēji vai noteiktā apmērā, paliks
spēkā tādā apmērā, kādā tas netika atzīts par nelikumīgu, nederīgu vai
nepiemērojamu.
19.6. Ja šajos
Noteikumos nav norādīts citādi, jebkāda Pārdevēja kavēšanās, kas ir
saistīta ar savu tiesību saskaņā ar šo Līgumu izmantošanu, nenozīmē
Pircēja atbrīvošanu no saistību izpildes vai atteikšanos no šīm
tiesībām, bet atsevišķa vai daļēja jebkuras saistības izpilde vai
jebkuras tiesības atsevišķa vai daļēja izmantošana nenozīmē, ka šīs
saistības nav jāpilda vai šīs tiesības nevar turpmāk izmantot.
19.7.
Šiem Noteikumiem un attiecībām starp pusēm saskaņā ar šiem
Noteikumiem (tajā skaitā arī Līguma slēgšanas, spēkā esamības,
piemērošanas un izbeigšanas jautājumiem) piemērojami Latvijas Republikas
normatīvie akti, un tie skaidrojami, pamatojoties uz Latvijas
Republikas normatīvajiem aktiem.
19.8.
Katrs strīds, nesaskaņa vai prasība, kas izriet no šiem Noteikumiem
vai ir saistīti ar šiem Noteikumiem, to pārkāpšanu, izbeigšanu vai spēkā
esamību, galīgi izšķirami Latvijas Republikas normatīvajos aktos
noteiktajā kārtībā.
19.9. Strīdi
starp Pircēju un Pārdevēju risināmi savstarpēju sarunu ceļā. Ja
Pārdevējs atsakās apmierināt Pircēja sūdzību vai Pircējs nepiekrīt
Pārdevēja piedāvātajiem risinājumiem un nosaka, ka tā tiesības vai
intereses tika pārkāptas, Pircējs var iesniegt sūdzību Patērētāju
ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā, kas atrodas Brīvības iela 55,
Rīga, Latvija, LV-1010 un kas risina patērētāju strīdus (vairāk
informācijas par strīdu risināšanu pieejama http://www.ptac.gov.lv/lv).
19.10.
Papildus iepriekš norādītajam, Pircējs var izmantot elektronisko
strīdu risināšanas platformu (ODR), lai atrisinātu strīdus par interneta
vietnē pirktajām precēm vai pakalpojumiem. Vairāk informācijas http://ec.europa.eu/odr.