Apmaksa
VISA, MasterCard, Maestro maksājumu kartes
Veicot
priekšapmaksu, Jūs varat izmantot debeta un kredītkartes VISA,
MasterCard, Maestro, ja esat aktivizējuši iespēju drošiem pirkumiem
internetā. To ir iespējams aktivizēt savā internetbankā. Mirklī, kad
kartes īpašnieka informācija, kartes numurs, derīguma termiņš un CVV ir
aizpildīti, pasūtījuma summa tiks ieturēta no Jūsu kartes konta.
Diskrēta Piegāde
Preces piegādāsim uz Jūsu vēlamo adresi
1. Pasūtītās preces piegādāsim uz jebkuru Balijas nostūri. Noliktavās
esošās preces tiek piegādātas 3 - 4 dienu laikā no maksājuma
apstiprinājuma (pēc maksājuma apstiprināšanas, pasūtījuma statuss
sistēmā mainās uz "Pasūtījums notiek"). Precīzs katras preces termiņš ir
norādīts katras preces lapā. Pārvadājumu pakalpojumus sniedz mūsu
partneri: Venipak, Omniva un DPD. Katrs jūsu pasūtījums tiek apstrādāts
pēc iespējas ātrāk.
2. Lielāku pilsētu iedzīvotājiem ir iespēja
norādīt viņiem ērtāko piegādes laiku: no 8 līdz 14, no 14 līdz 17. vai
no 18:00 līdz 22:00. Šo informāciju nodosim kurjeriem, kuri pēc iespējas
centīsies piegādāt preci pircēja pieprasītajā laikā. Ja vēlamais laiks
nav nodrošināts lielo pilsētu, kā arī citu pilsētu iedzīvotājiem, preces
tiek piegādātas katru darba dienu no pulksten 10 līdz 16, tāpēc,
izvēloties piegādes adresi, rūpīgi pārdomājiet, vai jūs vai jūsu ģimenes
locekļi tajā laikā varēs būt mājās. Ja rodas šaubas, labāk izvēlēties
preces nogādāt uz jūsu darba vietu vai citur, kur noteikti būs kāds, kas
pieņems sūtījumu jūsu vietā vai vienojas ar mūsu menedžeriem par ērtāku
piegādes datumu. Diemžēl mēs ne vienmēr varam precīzi paredzēt, kurā
dienā tikko veiktais pasūtījums tiks piegādāts. Tas ir atkarīgs no
apmaksas un apstiprināšanas laika, pasūtīto preču nonākšanas datuma un
laika noliktavā, daudzumiem, noliktavām, no kurām preces tiks
transportētas, papildu pakalpojumu izvēles (piemēram, datora montāža un
testēšana) un līdzīgi. , apstākļus ne vienmēr var precīzi paredzēt un
kontrolēt. Jebkurā gadījumā esiet drošs – mēs esam gatavi atbildēt uz
visiem jūsu jautājumiem un darīt visu, kas ir mūsu gribā un spēkos, lai
nodrošinātu ātru preču piegādi jums!
3. Sūtījumi var aizkavēties, ja
esat nepareizi ievadījis piegādes adresi, pasta indeksu, tālruņa numuru
vai kurjers nav atradis Jūs paredzētajā piegādes laikā. Apstiprinot
pasūtījuma apmaksu (kad pasūtījuma statuss mainās uz "Pasūtījums
notiek"), vadītāji parasti paziņo provizoriskos piegādes datumus un pēc
tam tos atjaunina. Jebkurā gadījumā par precīzu piegādes datumu jums
tiks paziņots vismaz vienu darba dienu iepriekš. Ja kāda iemesla dēļ
pakomāta kurjers jūs neatrada pie jums mājās – noteikti ziņojiet,
sarunāsim jaunu, Jums pieņemamu piegādes laiku.
Preču saņemšana
Saņemot
preces, noteikti pārbaudiet visus iepakojumus un kastes. Iepakojums
nedrīkst būt bojāts. Ja pamanāt, ka kastes ir atnākušas saplēstas,
saliektas stūros, atvērtas vai kā citādi fiziski bojātas, šādu sūtījumu
var nepieņemt. Ja nolemjat pieņemt bojātu sūtījumu, pieprasiet, lai
sūtījuma pieņemšanas vai nodošanas dokumentā vai atsevišķā piegādes aktā
tiktu precīzi un detalizēti aprakstīts precīzs piegādāto paku
stāvoklis. Jebkurā gadījumā, pieņemot bojātu paku, kurjera priekšā
izsaiņojiet sūtījumu un vizuāli pārbaudiet tajā esošās preces stāvokli.